Vad gör vi nu för tiden ?

Hej!
Minnernas blogg är detta alltså! Ann här. Tänkte skriva ett liten inlägg så här på kvällskvisten!
Livet rullar på alltså och på fredag är det skolavslutning. Känns helt otroligt att man bara har ett år kvar i skolan och att detta är sista sommarlovet. Mina planer i sommar är vara med Tove och Ella första veckan (o tippat) sedan åker jag till Kroatien tre veckor och sista två veckorna ska jag sommar jobba ! Weeehooo!



Tänkte kanske ni ville se två bilder från när jag, Tove och Ella var på spa! Det var nog det härligaste jag varit med om och att jag Tove och Ella gjorde det helt på egen hand. Sparade pengar, tog oss dit själv, bodde där själv. Det var helt otroligt ! Vi fick en fyra rätters middag och jag säger bara det efter denna dag älskar jag Suschi!
Vad händer annars i våra liv! Ja, vi hänger ihop som vanligt! Inget kommer skilja oss vänner åt och det känns helt jäkla otroligt. Jag har känt dessa underbara människor i typ 5 år!!! Vi har gått igenom allt tillsammans och varit med om allt tillsammans, vi har utvecklats tillsammans, vi har skrattat tillsammans och gråtit tillsammans! Bättre vänner kan man inte få <3


Kommentarer
Postat av: Ella

Fantastiskt intiativ ann att blogga igen! ;D <3 du är bääst! <3 älskar dig :*

2012-06-06 @ 21:32:17
Postat av: Tove

HIHI jaa ni är fina ni ;) <3 fina vänner!!!!

2012-06-09 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0