Berlin med klassen ja! dag 1

En av mina mest stressiga men mest lärorika resor som jag aldrig kommer glömma!
Anna anna o moa
Alexanderplatz, här började vår stadsvandrig första dagen.
Alexplz. = centrala östberlin
Sofie o Rebecca

anna
mja oj glömt vända bilden, men anna framför det berömda tv tornet
cool
dålig bild på när jag är på vardera sida av berlinmuren
berlin som är känt för sin street art
dunkin donuts! allvarlig ser den inte god ut ;D
famous
fulaste bilden, men en maffig minnesplats <3
never forget
avslutar med en bild från vårt hostel fönster. Vi bodde på en båt som stod på floden mellan öst och väst. I fönstret ser man över till västra sidan och någon meter från båten låg berlinmuren på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja på den här sidan hitta jag dom :DD

http://www.zazzle.se/cool+story+bro+kl%C3%A4der

2012-04-05 @ 15:53:05
URL: http://kajsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0