en sista lektion till höstlovet!

Jag kan inte fatta hur fort tiden går nu för tiden! Känns som om 2:an nyss började, ok fast sommaren känns ju ganska långt bort men ändå :Pp
Som sagt har jag bara en sista lektion coh sedan har jag höstlov! Känns som om jag verkligen behöver det. Har varit sjuk i en månad om inte mer och har ätit 2 olika penicilin kurer och jaa, men äntligen på bättringsväg!
Idag vaknade jag i tron att jag skulle ha en vanlig fredag gick upp halv 7 börjar halv 9.. Men sedan kommer jga till skolan och tycker att jag inte ser någon från min franska grupp sedan vanessa en kompis sa att hon tror inte att det var någon franska för shanise var hemma, och så klart visade det sig att hon hade rätt! Så jag hade gått upp tidigt helt i onödan!! Jag har bara 2 lektioner på fredagar, långa lektioner. Först är det 2 timmars franska och sedan psykologi. Men psykologin börjar 20 över 1 så jag hade kunnat sovit ut, men jag roade mig visst med att gå till skolan typ 5 timmar innan! skojj!
Nae men jag måste erkänna att ganska skönt var det, är hemma o softar nu! ska gå om precis en timme om någon undrar, för jag har ju skrivit så intressanta saker i detta inlägg! fram med antäckningsböckerna!! Nä nu ska jag sluta innan ni somnar! trevligt höstlov!

ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0