Nu är vi tillbaka! c:

Hallu!
Har precis kommit hem nu från lovet kan man nästan säga... det är inte många dagar innan skolan börjar igen :/ fast om man tänker positivt så är det alltså inte långt tills jag får träffa mina små glada vänner igen, för jag tror de sista dagarna blir till att bara vara hemma, känner mig lite krasslig :/
Under lovet har vi varit i stöde men också några dagar hos ann :D Det blev ett plötsligt beslut för den dagen då vi skulle åka hem från Stöde så hörde vi med ann och så blev det så att mamma och pappa bara lämnade oss i Gävle på vägen hem till sthlm :)) Myys! :D
Dagen innan jul blev det massor med julbak, haha godiset  kommer märkas när vi kmr tillbaks till klättringen xp
ett fint felvänt pepparkaks hus vi gjort c:
tove och jag dekorerade peppisar c:
lussebulle-bakning!
På bilden: Kajsi :))
Pyntade julgranen c:
ihi jag gillade denna lilla nallebjörn därför får den va på bild c:c:
chinees ella brevid julgranen ^^
Julen firades med mina älskade släcktingar, vad annars?! hihi <3
Godjul!
Julia bjöd alla kussar på varsin mask och vi hade hemma spa-dag, mys mys ^^ <3
Nyår på dagen, eller vad man ska säga spenderades nere vid sjön med grillning och schteek några timmar :)
pulka åkning också såklart! :D:D
nyår, också med nästan hela släckten :)) <3
stort tack till julia som stannade med oss istället för att vara med sinna vänner i stan! :D
Slutar detta inlägg med en stor kram till er alla!
.
Ella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0