Våran myshelg!

Hej alla glada stumpisar! xp :D
Hoppas ni alla haft en trevlig alla hjärtans dag även om ni firat den eller inte :Ppp
.
Det jag ville komma till är att jag lagt upp bilder från helgen på www.thevoiceofella.blogg.se, så dit in måste ni ju kolla! ^^
Jag borde lägga upp dem här också, men det går ju så segt.. så jag får göra det nästa gång i stället!
Alla bilder från fjällen kommer ju läggas upp här, eftersom förhoppningsvis åker vi alla från stumpen upp tillsammans till fjällen vecka 9
WOHOO! :D:D
.
Det är iallafall säkert att Tove, jag, Elin och Ann åker
SÅ NU NICOLE BEROR DET PÅ DIG BESTÄLL BILJETTERNA!! c: <3<3
.
En sista sak bara.. jag babblar på så mycket, men är det någon som fattar hur man gör länkar i ett inlägg?!?
Jag är lite för inkompetent för det asså -.-'
hahaha ååå jag kan aldrig vara kortfattad cx
KRAMAR O PUSSAR
ella c:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

desamma i efterskott tove ;) <3

och taaack :D

2011-02-16 @ 18:41:42
URL: http://kajsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0