hemma från Kroatien <3

hej, nu har jag äntligen kommit hem från en skön semester i Kroaten :D det var ca 26 till 31 grader, oftast var det runt 30 grader. på kvällarna var det så varmt så att man märkte inte att man var utomhus, himmlen var bäck svart så det känndes som ett tag, så det känndes som att man var inne!

vi bodde på totalt fem olika ställen; de två första nätterna i Zadar i ett område som var typ ett "Gamla Stan", sen en vecka i Pag på ett ställe som hette Novalja, sen i Sali en vecka till på en ö som kallades long island,sen tillbaka till Zadar där vi bodde en natt på ett jätte dåligt ställe så vi flyttade och bodde en natt i en jätte bra lägenhet :D

här kommer lite bilder på sol, bad och andra saker<3 (jag lägger inte upp så många bilder för då blir det för proppat)


Kompis Minna läser på planet.


Pappa på planet.

Mamma och Minnas mamma Pia på planet.


Syater Frida på planet.


Jag (inte så fin bild) på planet.


Bror Joel läser VM tidning på planet.


Minna i fin sommarhatt i Zadar.


Pappa Frinda Minna i Zada.


Mamma i Zadar.


Minna och frida blåser upp luftmadraser för fult i Novalja.


solnedgång.


Strand pizza i solnedgången i Novalja.


...


...


Vackra Novalja i solnedgång.


Natt utsikt från the pink house i Sali.


Bad utanför huset i Sali, underbart vatten!!


Jag med dykningt utrustningen på :D


Sol och bad utanför huset i Sali.


fantan var typ mycket gulare i Kroatien :D mycket fin färg tycker jag(och ännu bättre i värkligheten).


Utsikt från the pink house i Sali.


pappa shteeeker på balken in the pink house + utsikt.


En dags utflykt med båt:)


...


Vi fick se jätte fina klippor, och vattnet såg jätte härligt ut :)



...


...


...


...

och tillslut The pink house som vi bodde i, i Sali.


...


Jag blev kär i huset såfort jag såg det och sa att DET huset SKA vi ha!!!








och såklart hem resans dubbelhake bilder:

Frida                          Joel                          Pappa                        Elin





Kramar Elin <3

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Jag är med i veckans blogg hos Ewesgittarrkompis.

Jag undrar om du kan slösa lite av din värdefulla tid och rösta på mig? Jag är nummer 3.



Länk:

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment



Om du röstar så måste du kommentera min blogg och tala om det. Så du får en länkning om jag vinner!

2010-07-02 @ 16:30:50
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: tove

gu va kul! haha jag vill också åka till kroatien :)

2010-07-02 @ 18:44:05
Postat av: Nicole

GUUUD vad avensjuk man blir det ser värkligen härligt ut!!! Haha vad kul att du fick med dubbelhacke bilderna ;)<3

2010-07-02 @ 19:41:59
Postat av: Ella

HAHAHAHAHA ÄLSKAr dubbelhakebilderna!

Saknar diiig <3<3<3

2010-07-02 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0