Fotboll!

Halu, nu är det så att jag (Nicole) har börjat på fotboll och jag som hatar det! Fast det är bara tillfällit. Jag började i tisdags. Det finns en sak som heter Copa Cuba och det är typ en fobollscup för latinamerikaner mest chilenare då som spelar fotboll och då när jag var där och kollade så kom det någon fram till mig och frågade om jag vill börja spela och ha match redan på SÖNDAG! Men jag ba okej sen på tisdag var det våran första träning och vi är ca 10st i alla åldrar det är skit kul! Vi kommer förlora stort! Alla är jätte dåliga och fattar typ inget och jag är boll rädd :S Så det går inte så jätte bra^^
Här är en bild på några från laget   
 
Han längst åt höger (tror jag, kan inte höger och vänster) är min tränare :D och jag är yngst i mitt lag men längst^^  
 Sen har jag träning imorgon och på lördag sen på söndag är det match:D  

Önska mig lycka till! 

Men chaao ska se på Buffy (: 

Kram Nicole



  

Kommentarer
Postat av: Elin-

lycka till Nicole!! <3<3 (ni vinner säääkert;)

2010-07-09 @ 13:19:39
Postat av: tove

haha va kul! hade järnat (stavning?) sett matchen :D

2010-07-09 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0