Fotboll! ;)

HAlu, igår hade jag match vi förlorade med 4-1 buhu! Haha nä men det var kul. Jag gjorde en passning till det ända målet vi gjorde. STOLT :D Men jag ska forsätta spela på onsdag har jag träning igen. Egentligen hata jag boll sporter som dom flesta vet :P Men det är faktsikt jätte kul iallafall med mitt lag :) Under matchen så var jag top det är den som gör mål. Jag är tydligen för liten för att vara back eller nåt men jag gillar min plats. Sen var det VM igår, GRATTIS TILL SPANIEN! Kollade endast på den för Nisses skull som sagt gillar jag inte fotboll :P
Men nu sitter jag och väntar på Elin som kommer snart, hon ska slagga här. Sen imorgon fyller Nisse år så då ska jag dit :) 

Har ingen bild:)

Kramar Nicole


Kommentarer
Postat av: Kajsa

woho spaninen :D

2010-07-13 @ 13:29:50
URL: http://kajsha.blogg.se/
Postat av: lucke

tjena! Händer idag då? :P

2010-07-13 @ 13:46:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahha, fan vad kul att du spelar fotboll! trodde inte att du skulle börja med det direkt :P

2010-07-14 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0