Barnvakt :)

Halu, idag har jag varit barnvakt åt min lillebrur. Har inte träffat han sen innan jag åkte till Sundsvall. Älskar barn dom är så gulligh! Fast ibland vill jag döda han, asså min lillebrur^^ Skojja bara med alla barn är jobbiga ibland fast oftast gulliga! Först åkte jag till min mamma och hämtade han efter det gick vi till min mammas kolonilott som ligger ganska nära:) Det var så himla varmt så vi satt på vattenspruttan och hade ett litet vatten krig ;) Jag tror han vann^^ Fast tillslut så duschade han helt, men det var ca 30 grader tror jag :O Efter det gick vi till en strand och han badade, det var en mysig dag får se om jag träffa han imorgon också.

Lite bilder
 
Min lillebrur Zackarias!

 
Hehe jag tror vi förstörde lite mammas lott me allt vatten ^^ 

 
Så blött blev jag tills jag gav upp. På ryggen var jag helt dynsur!

 
Visst liknar han mig i min tröja ;)

Juuste skulle säga, jag fick mitt gymnasiebesked idag! Kom in på St Eriksgymasiet med Dans. Blev nöjd :) Sen fick jag reda på att Ibbe en kollo kompis och min kompis Aiden från min gamla skola ska börja där :D 

Men chhaooo ska kääka nu =D 

Kram Nicole 


Kommentarer
Postat av: vonskareng

hihi, tack! kaniner är ju verkligen oemotståndliga, faktiskt :P

grattis till gymnasiebeskedet! :D

2010-07-03 @ 14:23:03
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0