Förhandvisning Farsan!

Haluw, idag ska jag gå med söta Tove, Ella och Elin till Farsan. För er som inte vet så är det en biofilm. Alla nior fick en gratis biljett från bredalinjen (NP) och man får gratis popcorn och läsk så man ska passa på ^^
Tänkte berätta lite om vad som har hänt det senaste dagrana, jag har bara haft träning och varit med kompisar. Sen har jag haft nationella prov det gick så där för jag hann inte klart :( Sen imorgon ska vi ett till svenska nationella prov och matte prov. Egentligen skulla va ha matte provet idag men alla vi fyra som ska på bio idag vi var på en "prova på dag" på gymnasium. Gymnasiet heter Vittra och det är mitt första handsval, ett väldigt bra gymnasium. Mitt andra handsval är kultrama och andra massa estetiska gymnasium, jag vill gå dans:)   
 
Det blev en liten bild :)



Men nu måste jag forsätta plugga matte inför imorgon :)

Kram Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0