(SNART!) Gott Nytt år Tjejer! <33

Hej alla, snart e re nyår! jag tycker på ett sätt att det här året har gått ganska långsamt och på ett annat sätt ganska snabbt. den här terminen har gått så snabbt med ny skola och kompisar och allt, men det känns ganska avlägset om man tänker på när man började sista terminen i 9:an för ett år sen :S jag saknar tiden i 6:an, jag minns det som att alla var så glada och snälla hela tiden :P allt gick så snabbt från att jag började i skarpnäckskolan, och jag förmodar att nu i gymnasiet kommer de gå ännu snabbare :3 hoppas på ett underbart 2011!

Tänkte bara önska alla ett gått nytt år : )





XOXO Elin JB<3


Kommentarer
Postat av: Tove

DESAMMA <3 KRAM

2010-12-30 @ 16:49:13
Postat av: Ella

ja visst har det gått så sabbt?

Saknar dig Elin! Puss o kram och gott nytt år! <3

2010-12-30 @ 17:00:59
Postat av: Elin

puss på er <33 vi ses snart C: och Ella vi åker till FC-Bokhandeln tsm och köper den där filmen(och lite böcker^^) gott nytt år <33

2010-12-31 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0