shoe-tub!

Hej, jag har hittat ett badkar som jag vill ha i mitt drömbadrum! det är designat som en klacksko och är så snygg! det skulle va kul att få se ens gästers reaktioner när de märker att man har en jätte sko i badrummet haha:P 

  
(Karet är ganska stort men de ser litet ut på bilderna. Detta badkar kostar runt 116909 Kronor..hmm blir nog inte detta badkar hemma)


P.S jag är inte så bra på att skriva mkt i en blogg post men ist visar jag lite roliga bilder som tex det här badkaret och jag ska börja posta lite fler inlägg här för det var ganska länge sen jag gjorde det:) D.S



XOXO Elin <3


Kommentarer
Postat av: ann

hahhah vilken häftig !

2010-12-13 @ 15:16:44
URL: http://whenloveisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0