Fy på mig!

Hej det var LÄNGE sedan. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på boggen. Sorry. Jag ska vara ärlig så har jag bara orkat laddat upp på min personliga blogg fy på mig !
Jag tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på var som har hänt mig lite :)

Jag och min kamera jag fick i fördelsadagspresent av mammsen!
Av pappa och familj fick jag, Svarta Convers, El tandborste och ecipse filmen...


Min tårta! Som Tove min kära tjatade om i tel ! ;)



Det traditionella pyssel bordet i våran familj!


Min syster


Min fina lilla tomtegumma :D
.
.
.
Hos mamma igen.
Nya nyheter om små barn:


Min lille bror har tappat 2 tänder


Min lilla syster har börjat sminka sig



Och jag har blivit knäpp ;)

Ha de gött


Kommentarer
Postat av: Elin

ååhhhh tårtan ser jätte god ut!! <33

2010-12-11 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0