Tävling

I lördags så var det en stockholmskupp. Ella hade åkt upp till Ann i fredags men jag ville delta och sen åka upp. De 3 första lederna gick bra men den sista var jag så himla stressad till bussen så jag klantade mig... När jag sen klättrade den leden på träningen klarade jag det movet galant haha. Aja inte mycket att göra.

leden som jag klantade mig på :D

jag fick gå före några i gruppen före mig. Här sitter jag daniella katrin och väntar på leden. haha ser väldigt stressad ut. Bredvid sitter fredrik men han tävlar inte. Ingen av killarna i tävlingsgruppen vill tävla i stockholmskuppen längre, haha tycker det är för lätt typ. :D

Glada kompisar :D


På kvällen var jag hos ann och kollade på film :D


Kramar Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0