Hos kusinerna!

Alohha, just nu är jag hos mina kusiner har varit där sen lovet började. GLAD PÅSK förlåt vi har glömt att säga det.
Men idag har jag varit och badat i husbybadet där det bara finns en massa hårigamän som stirra^^ men det var kul. Sen när vi kom hem så skulle jag och min kusin ut och köpa pizza det tar ca en kvart att gå men sen fick han iden att ta bilen! Pascal (min kusin) är 17 år och har inte tagit körkortet än och ingen var hemma så då kidnappade han mig och tog bilen ner till pizzerian. Vi la högsta musiken och han gasade som fan det var fett läskigt men kul. 
 
This is my cousin...

 
En låt han gjort:)
Glad Påsk kram Nicole

p.s Tove, Ella och Elin är i Frankrike nu för er som inte vet :)

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

oj har ni alla bloggen tillsammans?

2010-04-12 @ 21:53:29
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: nicole

sisi^^

2010-04-25 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0