Naglar!

Heej, det är Nicole har inte varit så aktiv men ska skrärpa till mig =)

Men iallafall så har jag fixat mina naglar jätte snyggt^^,orkar inte lägga upp bild så ni får se en jätte bra video från youtube om hur man gör. 

 

Jag gjorde likadant fast lila och rosa och mitt blev inte lika lyckat men nästan=)
Folk med långa naglar kan också göra. Det jag använde för att kunna göra det här var : Två färger, tandpetare, topps och aciton. Topps och aciton kan vara bra och ha om man skulle göra fel.

Första gången kanske det inte blir lika bra men det är bara att göra om och om. 

Juste idag är det FJÄRDE ADVENT!!

 

KrAmAr Nicole

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0